In deze serie interviews geven we een kijkje achter de schermen bij Quantaris. Wie zijn continu bezig met het ontwikkelen van software om de werkprocessen in elk notariaat te verbeteren? Om te komen tot de juiste software-oplossingen is het onderhouden van relaties met klanten ook zeer van belang. Met dit laatste houdt Cheryl Dekker-van Empel zich bezig binnen ons Customer Care Team. Hoe het werk haar bevalt en waar zij het meest energie uithaalt? Lees vooral verder!
Cheryl werkt inmiddels vier jaar bij Quantaris. Eerst één dag in de week om marketingactiviteiten op te zetten, maar ze ontplooide zich al snel tot fulltime manager sales en marketing. Die functie beviel haar goed; echter merkte ze dat haar passie meer lag bij het opbouwen van relaties met klanten. Daarom werkt ze nu binnen het Customer Care Team, waar ze zich helemaal op haar plek voelt. Maar wat houdt deze functie precies in?
Klanttevredenheid verhogen door de vinger aan de pols te houden
De uitdaging die Cheryl dagelijks op haar werk aangaat, is om bij elke klant zo gedetailleerd mogelijk in kaart te brengen waar zij behoefte aan hebben. Op die manier kan de klanttevredenheid volgens haar continu worden geoptimaliseerd. “Quantaris streeft ernaar zo efficiënt mogelijk te werken. Pas als je exact weet wat er bij de klant speelt, kan je er op de goede manier op inspelen,” aldus Cheryl.
Autonomie? Quantaris zet medewerkers in hun kracht
Ontwikkelingen binnen de organisatie stimuleren, dat vindt Cheryl misschien wel één van de leukste elementen binnen haar functie. “Ik spar in mijn functie niet enkel met onze klanten, maar luister ook naar de ideeën en wensen van collega’s. Voor welke taak in het proces vinden zij zichzelf het meest geschikt? En waar binnen de organisatie is er ruimte voor verbetering? Door dit continu te monitoren en medewerkers autonomie te geven, ontwikkelen ze zich tot specialisten.”
Cheryl hoopt dat het verbeteren van processen hierdoor steeds meer vanzelfsprekend wordt in het werkproces. Dat zal volgens haar leiden tot meer efficiëntie en expertise en het houdt zowel klanten als werknemers tevreden.
Bij Quantaris heeft iedereen hart voor de organisatie
Cheryl ervaart het team van Quantaris als hecht. “Vooral het feit dat binnen Quantaris iedereen elkaar écht goed kent, zorgt voor een fijn teamgevoel binnen ons bedrijf.” Wat daar ook aan bijdraagt? Niet alleen Cheryl, maar ook de andere collega’s werken met passie voor de organisatie. “De meeste collega’s zijn zelfs op vrije dagen bereikbaar voor vragen en dat zie je niet overal.” Dat is volgens Cheryl ook een positief gevolg van onder andere de inspraak die medewerkers binnen Quantaris hebben.
Kom jij ook bij Quantaris werken?
Spreekt het verhaal van Cheryl jou aan en lijkt het je leuk om eens kennis te maken? Quantaris is op zoek naar technisch onderlegde mensen. Op ons verlanglijstje staat onder andere een R&D Manager en een tester/ontwikkelaar op UX/UI-gebied. Open sollicitaties zijn ook van harte welkom.
Bekijk onze vacaturepagina en solliciteer! Wie weet kunnen we je binnenkort verwelkomen is ons gezellige team.